Forbehold
Vi tager forbehold for eventuelle trykfejl og udsolgte varer.
Handelsbetingelser
Skal du købe online eller i vores fysiske butikker?
At købe en ny cykel uden personlig vejledning og prøvetur kræver, at man ved hvad man vil have. Derudover er det også smart, at have forhandleren tæt på,
hvis man ikke selv er i stand til at foretage de nødvendige småjusteringer og lign.
Derfor anbefaler vi, at du handler i en af vores fysiske butikker, hvis det er muligt for dig!
Der er også små forskelle i betingelserne afhængigt af om du handler i en af vores to fysiske butikker, eller online.
Se venligst betingelserne nedenfor:
Når du køber i vores fysiske butikker:
Priser/betaling
Alle priser er opgivet inkl. 25 % moms. Der kan betales kontant, med Dankort, MasterCard, VISA og diverse andre kredit- og betalingskort.
Leveringstid og -måde
Cyklen kan ses og prøves i vores butikker. Du kan oftest få cyklen med det samme. Hvis vi skal montere ekstraudstyr eller skal have cyklen fra vores centrallager, kan der dog gå op til et par dage. Men vi tilstræber at kunne levere med det samme.
Fortrydelsesret
Ingen fortrydelsesret eller ombytningsret. Vi anbefaler at man grundigt prøver en eller flere cykler og benytter den gratis rådgivning som vort erfarne personale tilbyder.
2 års reklamationsret (for private forbrugere)
Vi yder to års reklamationsret på cykler og udstyr. Nye cykler skal indleveres til efterspænding/justering 1-2 måneder efter købsdato (senest inden 3 måneder). Fejl, der er opstået som følge af almindelig slidtage, manglende vedligeholdelse, forkert anvendelse, overlast eller eget eller andres forsøg på udbedring, dækkes ikke. Ved reklamation skal du indlevere cyklen i en af vores fysiske butikker og medbringe original kvittering.
Registrering og behandling af oplysninger
Hvis du handler hos os, registrerer vi dit navn, adresse og evt. telefonnummer på salgsfakturaen. Oplysninger bruges udelukkende i forbindelse med gennemførsel af handlen og kan bruges til at finde en evt. bortkommet kvittering om nødvendigt. Oplysningerne gemmes i minimum fem år. eCykler videregiver ikke oplysninger om dig til 3. part.
Når du køber online:
Priser/betaling
Alle priser er opgivet inkl. 25 % moms. Der kan betales med gængse betalingskort og kreditkort eller forudbetales via bankoverførsel til 0898-0001021887 eller med mobilepay 62804 (husk at anføre ordrenummer).
Levering
Fri fragt på alle køb over 499,00 kr. Gælder levering i Danmark (til brofaste øer)
Cykler leveres med egen bil eller fragtmand til døren - samlet og køreklar.
Vi leverer typisk i løbet af to-tre hverdage - maksimalt syv. Hvis vi kan se, at leveringstiden bliver længere end syv dage, melder vi straks tilbage og beder om din accept af dette.
Fortrydelsesret
Du har 14 dages fortrydelsesret i overensstemmelse med gældende lovgivning. Varen skal returneres i ubrugt stand. Hvis du fortryder, får du pengene retur bortset fra fragtomkostningerne i forbindelse med returneringen.
2 års reklamationsret (for private forbrugere)
Vi yder to års reklamationsret på cykler og udstyr. Nye cykler bør indleveres til efterspænding/tjek 1-3 måneder efter købsdato.
Registrering og behandling af oplysninger
Hvis du handler hos os, registrerer vi de informationer, du indtaster, i vores kundedatabase. Oplysninger bruges udelukkende i forbindelse med gennemførsel af handlen - herunder forsendelse, modtagelse af betaling, udfærdigelse af kvittering m.v. Oplysningerne gemmes i minimum fem år. eCykler videregiver ikke oplysninger om dig til 3. part.
Oplysning om klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.